• USUWANIE FAP, DPF, EGR W WARSZAWIE

    USUWANIE FAP, DPF, EGR W WARSZAWIE

Zajmujemy sie niemal wszystkimi typami komputerów samochodowych: Bosch EDC15 EDC16 EDC17, Siemens, Denso, Delphi, Marelli, Visteon.

Jesteśmy w stanie dokonać modyfikacji we wszystkich nowych samochodach z ochroną strojenia EDC17 MED17 IROM/XROM TRICORE.

Polecamy także CHIP TUNING. Jest to modyfikacja oprogramowania ECU. mająca na celu zwiększenie mocy i momentu obrotowego, a także zmniejszeniu zużycia paliwa. Jesteśmy w stanie zmodyfikować praktycznie każde auto, w tym EDC17.


Dokonujemy modyfikacji w samochodach takich jak:

  • Alfa Romeo 156 159 Giulietta
  • Audi A3 A4 A5 A6
  • Bmw 120d 320d 325d 330d 520d 525d 530d 730d
  • Bmw Seria 3 E90 E91 E92 E93
  • Bmw Seria 5 E60 E61 F10
  • Bmw Seria 6 E63 E64
  • Bmw Seria 7 E65 E66 F01
  • Bmw X3 X5 X6
  • Citroen C3 C4 C5 C6 Jumper Berilingo
  • Chevrolet Captiva Cruze Epica Lacetti Nubira
  • Chrysler 300C Voyager Sebring
  • Dodge Avenger Caliber Journey
  • Fiat Punto 500 Punto Bravo Doblo Ducato
  • Ford Focus Fiesta Mondeo Galaxy S-max C-max Transit

 

  • Hyundai i20 i30 i40 ix35 Accent Getz Santa
  • Jaguar XF X-Type
  • Jeep Grand Cherokee Wrangler Commander
  • Kia Sorento Sportage Cerato Picanto Rio Carens Carnival Cee’d
  • Mazda 3 5 6
  • Mercedes A-Klasa B-Klasa C-Klasa E-Klasa S-Klasa Viano Vito Sprinter
  • Mitsubishi Colt Grandis Montero Outlander
  • Nissan X-trail Navara Qashqai Primera Note Micra
  • Lexus IS 220d
  • Peugeot 207 HDI 308 HDI 407 HDI 508 HDI Boxer Partner
  • Renault Laguna Megane Espace Scenic Kangoo Master
  • Saab 9-3 9-5
  • Seat Altea Leon Ibiza
  • Skoda Octavia Fabia Superb Roomster
  • Suzuki Grant Vitara Swift
  • Toyota Avensis Rav4 Auris D4D D-Cat
  • Opel Astra Corsa Combo Vectra Insignia Zafira Trafic Movano Vivaro CDTI
  • Volvo C30 S60 S80 XC60 XC90 D5
  • VW Passat Golf Eos Crafter Canddy Jetta Scirocco Tiguan Touareg Touran Transporter Multivan

 

Zasada działania filtrów cząsteczek stałych

Jjego zadaniem jest wyłapywanie cząstek stałych (sadzy) ze spalin i zatrzymanie ich w drobnych kanalikach. Gdy filtr zostanie zapełniony, rozpoczyna się proces wypalania sadzy z układu poprzez zwiększenie dawki paliwa i podniesienie temperatury spalania z 220 do ponad 500˚C.

Co to jest bierna regeneracja?


Nowoczesne silniki diesla mają tak skonstruowany układ wydechowy, aby maksymalnie wykorzystać wysoką temperaturę spalin, co pozwala zregenerować filtr DPF. Bierna samoregeneracja jest całkowicie niewidoczna dla kierowcy i nie ma wpływu na działanie silnika ani na jego wydajność.

Co to jest stacjonarna regeneracja?


Regeneracja stacjonarna nazywana jest także regeneracją serwisową lub statyczną. Większość producentów wprowadziło do sterownika ECU funkcję serwisowej regeneracji filtra, która może zostać uruchomiona przez pracownika serwisu samochodowego.

Temperatura regeneracji dochodzi do 600-700˚C.

usuwanie DPF Warszawa-Białołęka

Adres


Serwis OK

Drożdżowa 3,
03-112 Warszawa-Białołęka

 

Godziny otwarcia


Poniedziałek-Piątek: 08:00-18:00